onsdag 16. september 2009

Sokker!!!

Nå går det mot kalde høstdager, og hva er vel bedre enn å putte beina inni noen varme ullsokker? Jeg har omtrent svart belte i å fryse på beina. Som ekte hestejente, har jeg ikke tall på alle de gangene jeg har sittet på hesteryggen med stivfrosne tær. Så sokker i raggegarn funker ikke for meg. Det er ikke ekte ull, og ikke så varmt. Men raggegarn er jo superslitesterkt i forhold til ren ull... Hmmmm, et problem... Jeg har løst dette problemet på min egen måte.

Når jeg strikker sokker, bruker jeg tykt garn øverst. Det er fordi jeg selv digger å være ekstra varm på leggene. På hælen bruker jeg raggegarn, og også innimellom på tåa. Det er i hvertfall de to stedene MINE sokker alltid får hull!!

Disse sokkene er str.38 og er til salgs!

Jeg strikker gjerne sokker på bestilling. 140,- per par.
Send en mail til: kristinehesjadalen@gmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar